Is it possible...

...ca un baiat si o fata sa fie doar prieteni? E un subiect foarte des abordat iar parerile sunt impartite. Sunt multi cei ce afirma ca acest lucru pur si simplu nu esti posibil. Intotdeauna una din partile implicate are un interes.
Desi mi-ar placea sa va spun ca sunt o dovada vie in acest sens, imi pare rau sa va dezamagesc. Am numai experiente neplacute si cele mai recente s-au lasat chiar cu inimi frante de ambele parti.
Mi se pare ingrozitor momentul in care descoperi ca cel de langa tine in tot acest timp in care ati ras, ati impartasit secrete si chiar hanorace in serile de vara urmarea de fapt altceva. Si reactiile mele au fost pe masura dezamagirii...Am exclus total acea persoana din viata mea pana cand lucrurile s-au linistit.
Cred ca cel mai bine este sa purtati o astfel de discutie inainte ca lucrurile sa devina serioase. Teoretic suna foarte usor,stiu, insa practic de cele mai multe ori nici nu realizezi.
Chiar sunt curioasa, ati avut experiente de acest gen?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu